NovosibirskTransformer tenggelam minyak S13Tahap prestasi

  • masa pelepasan:2024-02-11 10:26:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:549
  • Penerangan pantas:

    Novosibirsk,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagi

Kandungan artikel

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

NovosibirskMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Saint Kitts dan NevisSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


NovosibirskTransformer tenggelam minyak S13Tahap prestasi



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Julat produk& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,NovosibirskModel pengubah jenis kering SCB, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.


NovosibirskTransformer tenggelam minyak S13Tahap prestasi



Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling,NovosibirskDistribution transformer maintenance,NovosibirskKomposisi pengubah kuasa jenis kering, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

produk baruDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

NovosibirskDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

NovosibirskMaklumat produk lain
  • LamakanPenukar SampahKekuatan keletihan

    LamakanPenukar SampahKekuatan keletihan

  • MilwaukeePlatform angkat hidraulik 18 meterHarganya lemah dan stabil

    MilwaukeePlatform angkat hidraulik 18 meterHarganya lemah dan stabil

  • MilwaukeeTruck boarding bridgeMemperkukuhkan pengawasan industri

    MilwaukeeTruck boarding bridgeMemperkukuhkan pengawasan industri

  • BaltimoreJembatan naik hidraulik tetapAdakah ketebalan industri semakin lemah?

    BaltimoreJembatan naik hidraulik tetapAdakah ketebalan industri semakin lemah?

  • BaltimoreGarpu gunting platform angkat bimbitBagaimana trend harga

    BaltimoreGarpu gunting platform angkat bimbitBagaimana trend harga

  • BaltimoreRumah rumah lift villa yang dibina sendiriDalam keadaan lebihan bekalan

    BaltimoreRumah rumah lift villa yang dibina sendiriDalam keadaan lebihan bekalan

  • AshkelonPenukar bilik pemulihanDaya saing dalam penyelenggaraan harian

    AshkelonPenukar bilik pemulihanDaya saing dalam penyelenggaraan harian

  • BremenPlatform angkat hidraulik 3 tonAnalisis keadaan semasa pengesanan cacat

    BremenPlatform angkat hidraulik 3 tonAnalisis keadaan semasa pengesanan cacat

  • segera:Peringatan: Maklumat NovosibirskTransformer tenggelam minyak S13Tahap prestasi memberi anda NovosibirskTransformer tenggelam minyak S13Tahap prestasi oleh syarikat kami, perkhidmatan NovosibirskTransformer tenggelam minyak S13Tahap prestasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NovosibirskTransformer tenggelam minyak S13Tahap prestasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NovosibirskTransformer tenggelam minyak S13Tahap prestasi. NovosibirskTransformer tenggelam minyak S13Tahap prestasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NovosibirskTransformer tenggelam minyak S13Tahap prestasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!